تداوم طرح مواسات و همدلی در دهه کرامت 

تداوم طرح مواسات و همدلی در دهه کرامت 

تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
محمد مهدوی گفت: تداوم طرح مواسات و همدلی در اولویت برنامه های کانون نورالرضا در دهه کرامت قرار دارد.

 «محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: تداوم طرح مواسات و همدلی در اولویت برنامه های کانون نورالرضا در دهه کرامت قرار دارد.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: به همین منظور با همکاری و مشارکت اعضای کانون و گروه جهادی فدائیان رهبر اقدام کمک های مومنانه خیرین و مردم با هدف دستگیری از نیازمندان جمع آوری شد.


وی بیان کرد: در نظر داریم با مبالغ جمع آوری شده جشن ازدواج یک زوج معلول را برگزار کنیم البته بخشی از کمک های مومنانه صرف تهیه سبد معیشتی برای ایتام محله مسجد و همچنین هزینه درمان تعدادی از بیماران نیازمند شد.


 مهدوی ابراز کرد: طرح تلاوت نور یکی دیگر از برنامه های کانون در دهه کرامت است و در همین راستا روزانه آیاتی از قرآن کریم توسط اعضای کانون تلاوت شده و ثواب قرائت این آیات به ساحت مقدس حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) هدیه می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد ادامه داد: پویش قرائت صلوات خاصه و زیارت نامه امام رضا (ع) نیز از ابتدای دهه کرامت در دستور کار برنامه های کانون قرار داشته و هر شب راس ساعت ۲۰ اجرا می شود.


وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون نصب فضاسازی و آذین بندی مسجد و محله متناسب با دهه کرامت بود که در آستانه این دهه مبارک انجام شد و علاوه بر این نیز در خیابان های سطح شهر نیز پرچم هایی نصب شد.

مهدوی اضافه کرد: در تداوم طرح شنبه های کتاب نیز تعدادی کتاب در باب فضائل و کرامات حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) به نمازگزاران معرفی شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد عنوان کرد: تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم نیز با تجلیل از خادم مسجد برگزار شد.

وی در خاتمه تاکید کرد: ویژه برنامه های دهه کرامت با هدف بزرگداشت این دهه و همچنین ترویج فرهنگ رضوی در جامعه برگزار شد.

پایان پیام/ 586